Pachete de administrare

Pachete de administrare

Standard

Extra

  • Administrare financiar-contabila (intocmirea listelor, repartizarea pe consumatori etc.);
  • Incasari la sediul asociatiei;
  • Plati facturi;
  • Citirea apometrelor de apa rece si calda;
  • Avizier virtual cu posibilitate de plata cu cardul, terminale SelfPay, puncte de plata PayPoint, serviciul Orange Money si magazinele Un-Doi;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente angajatilor si colaboratorilor;
  • Administrare tehnica.

  • Administrare financiar-contabila (intocmirea listelor, repartizarea pe consumatori etc.);
  • Incasari la sediul asociatiei;
  • Plati facturi;
  • Citirea apometrelor de apa rece si calda;
  • Avizier virtual cu posibilitate de plata cu cardul, terminale SelfPay, puncte de plata PayPoint, serviciul Orange Money si magazinele Un-Doi;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente angajatilor si colaboratorilor;
  • Administrare tehnica;
  • Asistenta juridica.

Pretul minim al unui contract este de 100 RON/luna.