Administrare de imobil

Preluare Asociatie – Include: licenta soft-ului dedicat, valabila pe toata perioada contractuala, introducerea in sistemele de lucru si bazele de date a informatiilor primite de la beneficiar(ex. Suprafete, cote indivize, nume proprietari, numar de persoane, solduri existente la data preluarii, index-uri ale instrumentelor de masurare a consumurilor, alte elemente de evidenta)

 

  1. Administrare financiar contabila-intocmire documente :

- Evidenta completa a documentelor financiare ale Asociatiei de Proprietari;

- Intocmirea listelor lunare de plata;

- Intocmirea tuturor registrelor obligatorii;

Intocmirea si Depunerea declaratiilor fiscale 112

Intocmire Stat de Salarii

Plata taxe si impozite (Numerar sau Ordin de plata Trezorerie)

Plati furnizori si utilitati (recomandam numai prin Online Banking)

Incasari la sediul Asociatiei

Depunerea situatiei de activ-pasiv semestrial la primaria de sector.

Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul fiscal urmator.

Citirea instrumentelor de masurat consumurile individuale ( ex. apometre, gazmetre, repartitoare costuri etc.)

Reprezentarea asociatiei in raporturile cu autoritatile centrale si locale sau furnizorii de servicii si utilitati pentru: precizarea unor stari de fapt, instrumentarea de controale, obtinerea de autorizatii, incheierea de contracte si devize, etc)

 

 2. Administrarea tehnică-include:

O inspectie lunara ; Pachet de mici reparatii (intrerupatoare, schimbat becuri); Constatat defectiuni la instalatiile de tip ascensor si interfon, comunicarea acestora societatilor de service.

 

 3 . Prestări de servicii diverse contra cost :

  • Infiintari Asociatii de Proprietari  (cost de constituire 300 RON numai daca se incheie contract de administrare; altfel costul este de 1000 RON pentru blocuri pana in 100 de apartamente si creste cu cate 100 de RON pe grup de 10 apartamente.)
  • Lucrări de instalatii electrice prin parteneri autorizati 
  • Lucrări de instalatii sanitare , incalzire si aer conditionat prin parteneri autorizati.
  • Lucrări de pardosire si placare a peretilor prin parteneri.
  • Lucrări de invelitori , sarpante si terase la constructii prin parteneri.

Intretinere parcaj subteran - include curatenie uzuala, mentinerea marcajelor, monitorizarea functionarii barierelor sau usilor automate de acces, reparatii de mica avergura in incinta parcajului. ( Nu include spalare) - serviciu oferit prin parteneri locali.

 Servicii de Curatenie:

Curatenia spatiilor comune ale imobilului pe baza unui program de curatenie ce va fi agreat cu asociatia de proprietari (program pe zile si activitati specifice concrete) . Materialele de curatenie vor fi suportate de catre societatea prestatoare. Nu include spalarea ghenelor de gunoi. Serviciul este oferit separat prin parteneri locali.

Curatarea spatiilor comune, inclusiv lift, in urma transportului sau imprastierii de materiale de constructii si/ sau murdariei datorate modului de actiune al muncitorilor care realizeaza renovari in spatiile individuale, sau a altor tipuri de murdarie care se produc  din accidente in urma carora cei implicati nu asigura curatarea mizeriei astfel cauzate.

Curatenia spatiilor comune din garaje sau parcari subterane sau de suprafata. Se asigura maturarea, strangerea gunoaielor, indepartarea resturilor vegetale sau a vegetatiei nedorite.

Spalarea spatiilor comune din subsol sau parcari subterane sau de suprafata. Se asigura materiale specifice acestui tip de operatiuni.

Ingrijire spatii verzi, include curatatul gunoaielor, tunderea arbustilor si gardurilor verzi , sapatul terenului o data pe an ( primavara ) ,udatul florilor pe timp de vara sau secetos , refacerea gazonului deteriorat, sadire flori, vopsire lacuire mobilier. Nu include materiale consumabile sau materialul vegetal( seminte, rasaduri, etc)

Deszapezire spatii comune altele decat aleile de acces in imobil, locul de depozitare deseuri, sau acces in subteran ( include imprastierea de material antiderapant compus din nisip si sare sau clorura de calciu ) .